Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սո­ցիա­լա­կան շեր­տա­վոր­ման սանդ­ղակ

Սո­ցիա­լա­կան շեր­տա­վոր­ման սանդ­ղակ
26.11.2020 | 23:15
Դիտվել է՝ 216358

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ